FAQ

Algemeen

Ik heb een klacht.

Het spijt ons dat we jouw niet tevreden konnen stellen met onze service! Uiteraard moeten jouw klachten zo snel mogelijk verholpen worden. Je kan ons altijd bereiken op het nummer +32 (0) 89 762 462 of per mail via info@fashionpoint.be.

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.

Ik heb een suggestie

Voor suggesties kan je steeds contact opnemen met info@fashionpoint.be. Wij zijn altijd benieuwd naar de ervaring en suggesties van onze klanten om zo jullie shop-ervaring te optimaliseren. 

 
Exclusieve Collecties
Snelle levering
Veilig & snel online betalen

Deze website maakt gebruikt van cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Klik hier voor meer info.