FAQ

Online bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je graag je bestelling wijzigen maar is deze reeds afgerond en betaald? Neem dan contact op met info@fashionpoint.be. Wij bekijken dit graag voor jou. 

Ik heb een bestelling geplaatst en geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Na het betalen van je bestelling, krijg je een automatische bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling. Mocht je de mail na enkele minuten nog niet ontvangen hebben, controleer je best even je spam folder. 

Uiteraard kan er altijd iets fout lopen bij het uitsturen van deze automatische mails. Indien je na 20min nog geen mail ontvangen hebt, ook niet bij spam, kan je best even contact opnemen via info@fashionpoint.be. Wij kijken dan spoedig na of de bestelling effectief is doorgekomen.

Kan ik een bestelling plaatsen via mijn Smartphone of tablet?

Een bestelling plaatsen in de webshop kan uiteraard via elk type smartphone of tablet. Onze webshop is responsive gemaakt. Dit wil zeggen dat de webshop zich automatisch aanpast aan jouw scherm. Het bestelproces is identiek als bij een bestelling via een computer.

 
Exclusieve Collecties
Snelle levering
Veilig & snel online betalen

Deze website maakt gebruikt van cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Klik hier voor meer info.